top of page
Capture.PNG

Müşteri şikâyetlerini ele alma prosesin etkin bir şekilde işletilmesiyle DATACOSMOS ;

 

  • Datacosmos her hangi bir şikâyeti anında yönetimimize  kolaylıkla ulaşabileceği şeffaf ve sorumlu şikâyet ele alma işlemiyle, şikâyetinin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,

  • Yönetimimizin, şikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde şikâyetçiyi ve yönetimi tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,

  • Yönetimimizin eğilimleri, tanımlama ve şikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırmayı ve verilen hizmetlerin niteliğini iyileştirmeyi,

  • Sorumluluğumuzdaki işleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik çerçevesinde uygun olarak yerine getirmek,

  • Yönetimimize  ulaşan şikâyetlerin çözülmesinde ve tüm DATACOSMOS  çalışanlarının müşteriler  ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi,

  • Şikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileştirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için sağlam bir temel sağlamayı kazanmayı,

Hedeflemektedir.

 

Genel Müdür

10.02.2020

bottom of page