Müşteri şikâyetlerini ele alma prosesin etkin bir şekilde işletilmesiyle DATACOSMOS ;
-
Datacosmos her hangi bir şikâyeti anında yönetimimize kolaylıkla ulaşabileceği şeffaf ve sorumlu şikâyet ele alma işlemiyle, şikâyetinin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,
-
Yönetimimizin, şikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde şikâyetçiyi ve yönetimi tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,
-
Yönetimimizin eğilimleri, tanımlama ve şikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırmayı ve verilen hizmetlerin niteliğini iyileştirmeyi,
-
Sorumluluğumuzdaki işleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik çerçevesinde uygun olarak yerine getirmek,
-
Yönetimimize ulaşan şikâyetlerin çözülmesinde ve tüm DATACOSMOS çalışanlarının müşteriler ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi,
-
Şikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileştirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için sağlam bir temel sağlamayı kazanmayı,
Hedeflemektedir.
Genel Müdür
10.02.2020