MüÅŸteri ÅŸikâyetlerini ele alma prosesin etkin bir ÅŸekilde iÅŸletilmesiyle DATACOSMOS ;
-
Datacosmos her hangi bir ÅŸikâyeti anında yönetimimize kolaylıkla ulaÅŸabileceÄŸi ÅŸeffaf ve sorumlu ÅŸikâyet ele alma iÅŸlemiyle, ÅŸikâyetinin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,
-
Yönetimimizin, ÅŸikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir ÅŸekilde ÅŸikâyetçiyi ve yönetimi tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,
-
Yönetimimizin eÄŸilimleri, tanımlama ve ÅŸikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırmayı ve verilen hizmetlerin niteliÄŸini iyileÅŸtirmeyi,
-
SorumluluÄŸumuzdaki iÅŸleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik çerçevesinde uygun olarak yerine getirmek,
-
Yönetimimize ulaÅŸan ÅŸikâyetlerin çözülmesinde ve tüm DATACOSMOS çalışanlarının müÅŸteriler ile çalışmadaki yeteneklerini iyileÅŸtirme konusunda teÅŸvik edilmesi için müÅŸteri odaklı bir yaklaşım geliÅŸtirmeyi,
-
Åžikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileÅŸtirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için saÄŸlam bir temel saÄŸlamayı kazanmayı,
Hedeflemektedir.
Genel Müdür
10.02.2020
​