top of page
Capture.PNG

MüÅŸteri ÅŸikâyetlerini ele alma prosesin etkin bir ÅŸekilde iÅŸletilmesiyle DATACOSMOS ;

 

  • Datacosmos her hangi bir ÅŸikâyeti anında yönetimimize  kolaylıkla ulaÅŸabileceÄŸi ÅŸeffaf ve sorumlu ÅŸikâyet ele alma iÅŸlemiyle, ÅŸikâyetinin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,

  • Yönetimimizin, ÅŸikâyetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir ÅŸekilde ÅŸikâyetçiyi ve yönetimi tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,

  • Yönetimimizin eÄŸilimleri, tanımlama ve ÅŸikâyetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini arttırmayı ve verilen hizmetlerin niteliÄŸini iyileÅŸtirmeyi,

  • SorumluluÄŸumuzdaki iÅŸleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik çerçevesinde uygun olarak yerine getirmek,

  • Yönetimimize  ulaÅŸan ÅŸikâyetlerin çözülmesinde ve tüm DATACOSMOS  çalışanlarının müÅŸteriler  ile çalışmadaki yeteneklerini iyileÅŸtirme konusunda teÅŸvik edilmesi için müÅŸteri odaklı bir yaklaşım geliÅŸtirmeyi,

  • Åžikâyetlerin çözümünü ve yapılan proses iyileÅŸtirmelerini sürekli gözden geçirme ve analiz etme için saÄŸlam bir temel saÄŸlamayı kazanmayı,

Hedeflemektedir.

 

Genel Müdür

10.02.2020

​

bottom of page